Chevy Colorado Diesel Forum banner
21 - 39 of 42 Posts
Nie. Nigdy nie jest zabawnie, gdy wkracza rzeczywistość.
 
  • Like
Reactions: hoodlook and DeeK
Czy ktoś ma jakieś doświadczenie z tym zestawem?
2016-2019 Colorado Canyon Duramax DPF DEF Delete Kit (bigdaddydiesel.com)

Po wielu wizytach w warsztacie zdecydowałem, że usunięcie i strojenie to jest to, co musi się wydarzyć.
Jeśli nie ten zestaw, to które strojenie z możliwością wyłączenia emisji byś polecił?
Hej, czy skończyłeś z tym zestawem? Ostatnio też się temu przyglądałem. Słyszałem, że to nowa strona HD Diesels. Jedyne, co mnie martwi, to przejście przeglądu tam, gdzie mieszkam, i trudność ponownego założenia oryginału.
 
Hej, czy w końcu kupiłeś ten zestaw? Ostatnio też się nad nim zastanawiałem. Słyszałem, że to nowa strona HD Diesels. Jedyne, co mnie martwi, to przejście przeglądu tam, gdzie mieszkam, i trudność ponownego założenia oryginalnych części.
Rozmawiałem z nimi przez telefon.
Jeśli martwisz się o przejście testów emisji spalin, nie kupuj tego zestawu.
Usuwasz system DEF i filtr cząstek stałych w układzie wydechowym. Wydech od silnika do rury wydechowej jest wymieniany. Dezaktywujesz również zawór EGR, odłączając go lub usuwając. W zależności od miejsca zamieszkania testy emisji różnią się w poszczególnych stanach. Następnie ponownie stroisz ECU. Najlepiej zadzwonić do nich. Każdy ma inne potrzeby w zakresie tuningu.
To informacje, które otrzymałem bezpośrednio od nich na podstawie mojego samochodu ciężarowego i roku modelowego. Zdecydowałem się na to ze względów kosztowych. To nie jest tanie. Na razie jestem zadowolony z osiągów mojego samochodu ciężarowego.
 
Dirty Diesel Customs.
Miałem tylko jeden problem. Kilka miesięcy temu dostałem na desce rozdzielczej komunikat "Poor Def Quality".
Więc skontaktowałem się z tunerem, który wysłał mi moje programowanie, ponieważ nie mogłem się go pozbyć.
Odłączyłem akumulator na noc, wypróbowałem wszystkie normalne metody resetowania. Itd.
Biorąc pod uwagę, że pracuję w salonie samochodowym, poprosiłem jednego z techników, aby podłączył swoje narzędzie Tech II, żeby zobaczyć, co może zobaczyć... i nawet nie rozpoznało kodu.
Więc mój tuner powiedział, żebym wgrał z powrotem OEM. Odczekać 15 minut, a następnie ponownie wgrać nowy program.
Zrobiłem tak, jak zasugerował. Po ponownym wgraniu pojechałem na przejażdżkę... i ostrzeżenie dla idiotów zniknęło po przejechaniu kilku mil.
Poza tym, ciężarówka działa świetnie. Średnio 29 mpg w mieście.
Od tego czasu zrobiłem blokadę EGR od DDC i dodałem zestaw filtra obejściowego Amsoil.
Właśnie otrzymałem moje gorące i zimne rury ładujące od AFE. Czekam tylko na czas, żeby je założyć.
Następnym zadaniem będzie przejście na przełożenie 4.10 z przodu i z tyłu. Ale to będzie musiało poczekać na trochę $$$.
 
Więc Bigdaddydiesel to rzekomo nowa firma HD Diesel, ponieważ zostali pozwani za sprzedaż melodii, których nie posiadali. Mam tę samą melodię w moim '19 i działa dobrze, a 2300 $ to 1700 dolarów amerykańskich i około 150-200 $ za wysyłkę, w zależności od miejsca zamieszkania. Jedyną rzeczą jest to, że '18 i nowsze mają zmodyfikowaną rurę spustową wychodzącą z turbosprężarki i jej zdjęcie to królewski PITA. Poza tym moja ciężarówka działa dobrze. Ma dodatkowe podniesienie o 2 cale od Peak Suspension, 33 Falkens na brązowych Methods i mam amortyzatory King Racing dookoła. Zanim ktoś mnie osądzi, ciężarówka była używana i miała wszystko oprócz usunięcia/strojenia. Jest tego warta i z pewnością nie ma za dużej mocy. Szczerze mówiąc, nigdy nie przekraczam 90, ale 0-60 jest znacznie szybsze, a przyspieszenie w ruchu jest znacznie lepsze, a moje mph wzrosło do 27 w mieście i 30 na autostradzie. Usunąłem to, ponieważ kontrolka silnika ciągle się świeciła i po 4 wizytach u dealera wymienili cały system, ale ja już zamówiłem zestaw, ale musisz mieć wyłączoną kontrolkę CE, chyba że chcesz, żeby świeciła się na zawsze, ponieważ w przeciwieństwie do 16-17, 18 i nowsze blokują kod silnika i tylko dealer może go wyłączyć, jeśli w ogóle jest w stanie. Więc tydzień po tym, jak dealer zainstalował system, wyciąłem go i nie oglądałem się za siebie. Koniec problemów. Używam tylko AmzOil i dodaję Diesel Kleen co drugie tankowanie. To działa niesamowicie dobrze. Jeśli możesz to zrobić, zrobiłbym to, ale każdy ma swoje. Powodzenia i pamiętaj, że usunięcie starej rury wydechowej będzie do bani, ale bądź cierpliwy. Prawdopodobnie będziesz musiał usunąć zbiornik przelewowy płynu chłodzącego i skrzynię filtra powietrza, ale to powinno być wszystko. Jeśli ci się uda, daj mi znać, a powiem ci wszystko, co zrobiłem, ponieważ instrukcje nie są do końca poprawne. Musieliśmy zasadniczo wymusić problem poprzez usunięcie czujników, ale jest napisane, żeby tego nie robić.
Mam Chevroleta Colorado z 2016 roku i kupiłem zestaw z tunerem EZLynx i 3-calowym wydechem flowpro. Próbuję teraz wgrać melodie. Wszelkie informacje, które masz na temat tego zestawu, będą niezwykle pomocne. Dzięki!
 
Jedynym problemem, z jakim się spotkałem, było to, że melodia nie wgrywała się bez "wymuszania", co oznaczało odłączenie czujnika ze spalin. W instrukcji było napisane, żeby tego nie robić, ale i tak to zrobiliśmy i zadziałało. Moja rura spustowa była koszmarem, ale mój mechanik od diesli (jest certyfikowany, ale pracuje na własny rachunek) usunął '17 swojego ojca i nie miał żadnych problemów, więc nie powinieneś mieć żadnych problemów. To znaczy, że nie jest to łatwe ze względu na ograniczenia przestrzenne.
 
Po prostu się nie spiesz. Zrób to powoli. Jeśli chodzi o usunięcie rury spustowej i katalizatora z fabryki, zapewnij sobie jak najwięcej miejsca do pracy. Usuń nadkole. Zapewnij sobie dużo światła i miejsca do poruszania się. Nie spiesz się. Uniwersytet YouTube to kopalnia złota dodatkowych wskazówek i trików. Jeśli jest coś, co mógłbym zasugerować, co wywoła uśmiech na Twojej twarzy, gdy skończysz... to zamów zestaw wtyczek od Dirty Diesel Customs. W ten sposób, gdy zamontujesz nowy wydech i będziesz musiał związać wszystkie pozostałe połączenia czujników... zestaw wtyczek sprawi, że będzie wyglądał ładnie i czysto. Dodatkowo pozwoli Ci to na zdjęcie wszystkich węży DEF i zaślepienie ich wszystkich. A także niektórych niepotrzebnych przewodów paliwowych. Więc kiedy skończysz, nie będziesz miał wystających złączy z odsłoniętymi pinami. Zestaw wtyczek będzie miał pasującą wtyczkę, ale całkowicie zamkniętą. Co nie tylko sprawi, że będzie wyglądać czysto, ale także zapobiegnie dostawaniu się brudu do wtyczki. Kupiłem tuner EFI na żywo do instalacji mojego tunera. Na początku niezbyt przyjazny dla użytkownika. Ale znowu, uniwersytet YouTube jest świetny do szybkiej nauki, jak to wszystko działa. Jestem pewien, że możesz znaleźć informacje na temat swojego konkretnego sprzętu. Powodzenia i ciesz się majsterkowaniem.
 
Właśnie odebrałem swojego ZR2 w czerwcu, który zamówiłem w grudniu ubiegłego roku. Kiedy tylko otrzymałem potwierdzenie, że został zbudowany i jest w transporcie, zacząłem zamawiać wszystko, czego chciałem:
Filtr K&N, Provent 200 od Sasquatch z uchwytem montażowym i ich rurami, osłony błotne Rockblokz, osłony przeciwsłoneczne i osłona maski od AVE.....
Co obejmowało również pełny, nierdzewny układ wydechowy od FloPro (który musiałem pozyskać od innego dostawcy niż strojenie i sprzęt).
Wszystko EFI Live Autocal V3 z tuningiem 75 KM i tuningiem skrzyni biegów od bardzo znanej i renomowanej firmy w Kolumbii Brytyjskiej. Wszystko zajęło trochę czasu, zanim dotarło do Stanów, zwłaszcza biorąc pod uwagę sytuację tam i zatory, które mamy tutaj w USA z wysyłką i odbiorem.
Autocal i strojenia, z różnicą między USD i CAD $$$, wyniosły 1100 dolarów i kilka centów. Wydech kosztował 600 dolarów i kilka centów.
W końcu miałem kilka dni wolnych, aby zająć się demontażem i montażem wydechu. Co było PITA. Ale nie spieszyłem się i upewniłem się, że niczego nie zepsuję ani nie użyję zbyt wielu przekleństw podczas pracy nad moim nowym sprzętem. Dosłownie zajęło mi to 12 godzin, żeby to wszystko zdjąć. Nie chodzi o to, że próbowałem ustanowić jakiś rekord prędkości czy coś w tym stylu. Ponieważ robiłem dużo przerw, żeby ochłonąć od upału tutaj na Florydzie Środkowej.
Ale kiedy już wszystko zdjąłem, a nowy system został rozłożony... rozpoczęto ponowny montaż. Znowu, nie spiesząc się i robiąc wszystko z precyzją. Musiałem wykonać kilka cięć na niektórych nowych rurach, aby wszystko pasowało "jak należy". Więc z odrobiną mierzenia, odrobiną taśmy malarskiej, aby upewnić się, że moje cięcia są proste.... i nowym kołem tnącym na mojej szlifierce kątowej.... Świeżo przycięte rury pasowały znakomicie!
(musiałem odciąć cal od jednego z wieszaków nad tylną osią, ponieważ ciągle ocierał się o mój ładny, nowy amortyzator DSSV)

Zanim zacząłem rozbierać rzeczy, mocno zasugerowano mi, żebym najpierw załadował strojenia. Po to, żebym mógł rozwiązać wszelkie kody lub kontrolki silnika, które mogą się pojawić.
Ale wszystko poszło bardzo gładko. Film instruktażowy, który dostałem z zestawem, był nieco przestarzały. Ale niewiele jest rzeczy, których uniwersytet Youtube nie może cię nauczyć w razie potrzeby. I po pół godzinie na komputerze.... nauczyłem się wszystkiego, co musiałem wiedzieć... wtedy instalacja przebiegła bez wysiłku. Przekręciłem kluczyk, odpaliłem bestię i działała dobrze. Bez kodów. Bez świateł. Nic.

Przewińmy więc 24 godziny do przodu i wszystko jest z powrotem razem. Kiedy po raz pierwszy przekręciłem kluczyk w pozycję włączoną, usłyszałem, jak pompy paliwa się włączają, a następnie zaczęły wyrzucać paliwo z przewodu, który przypadkowo odłączyłem. Ups.
Zajęło mi trochę czasu, żeby posprzątać ten bałagan, a następnie znaleźć wtyczkę, którą odłączyłem, żeby móc ją ponownie zainstalować. Ale kiedy to się skończyło.... przekręciłem kluczyk jeszcze raz.... posłuchałem, jak pompy znowu się włączają.... posłuchałem, czy paliwo nigdzie się nie wylewa.... potem przekręciłem kluczyk do końca.
Smród oleju napędowego i delikatnie śpiewające turbo wypełniły garaż.
GORĄCY PIEKŁO!!!! JESTEŚMY W BIZNESIE!!!!!

Więc wyłączyłem go, posprzątałem mój asortyment narzędzi i ręczników i poszedłem wziąć prysznic.
Po tym... wyjechaliśmy z garażu... i pojechaliśmy na przejażdżkę.
Biorąc pod uwagę, że jest to mój codzienny kierowca, odbyłem wiele rozmów z firmą, od której kupiłem oprogramowanie, aby upewnić się, że dokonuję właściwego wyboru pod względem właściwego tuningu dla mojej aplikacji. Skończyło się na tuningu 75+ KM. Powiedzieli, że da mi to najlepszą mieszankę KM/momentu obrotowego i najlepsze zużycie paliwa. Więc na to się zdecydowałem.
Teraz jest 24.08.2022 i właśnie skończyłem instalację 22.08.22... Przejechałem dopiero około 100 mil. Ale mogę ci powiedzieć:
Różnica jest dość niezwykła. Martwy pedał jest prawie całkowicie, jeśli nie całkowicie, zniknął. Teraz brzmi jak diesel. Teraz pachnie jak diesel. I działa dookoła mocniej.
Nie jeżdżę jak A$$hole. Nie katuję mojej ciężarówki. Ale powiem ci.... kiedy w to uderzysz... to się kurde RUSZA.
Strojenie skrzyni biegów nie różniło się zbytnio od fabrycznego. Czy zmienia biegi płynniej i z większą mocą? Tak. Zgadza się. Czy wszystkie punkty zmiany biegów są takie same? Tak. Jeżdżę na standardowych oponach, więc zostawiłem wszystko w spokoju w tym dziale. Z tego, co rozumiem, strojenie skrzyni biegów nie robi nic innego, jak tylko zwiększa ciśnienie w przewodach w skrzyni biegów, aby utrzymać sprzęgła w dobrym stanie, aby mogły obsłużyć nowo znalezione KM/moment obrotowy.
Mogę również poinformować, że przez pierwsze 2500+ mil, które przejechałem... miałem średnio 25-28 MPG w drodze do i z pracy. I mogę ci powiedzieć, że fabryczne szacunki MGP, które pokazuje komputer pokładowy.... są dość dokładne w oparciu o moją matematykę i zużycie paliwa.
Teraz, z setką plus mil, które teraz przejechałem.... ciągnę około 31-32 mpg w mieście. Będę musiał zobaczyć, jak sprawy się mają na autostradzie.
Wrzuciłem kilka aktualizacji, gdy przejadę więcej mil, jeśli ktoś jest zainteresowany.
Życzę wam wszystkim tutaj wszystkiego najlepszego.
Jestem w Kolumbii Brytyjskiej, z jakiej firmy korzystałeś tutaj? Czy wszystko jest nadal w porządku?
 
Jestem w Kolumbii Brytyjskiej, z której firmy korzystałeś tutaj? Czy wszystko nadal w porządku?
I tak, wszystko nadal jest w porządku.
Miałem krótką chwilę, kiedy zaświeciła mi się kontrolka "SŁABA JAKOŚĆ DEF", której nie mogłem się pozbyć.
Więc skontaktowałem się z nimi w tej sprawie... a tuner skontaktował się ze mną bezpośrednio i powiedział mi, jak się jej pozbyć.

Tak więc, jeszcze raz... tak. Wszystko jest wspaniale. Uwielbiam moją ciężarówkę. I tych wspaniałych ludzi z DDC.
 
Niedawno usunąłem moją ciężarówkę i jestem bardzo zadowolony z rezultatów. Wybrałem Great White North diesel na czas i wydech. Zamówiłem u nich wydech ze stali nierdzewnej flopro (nie na ich stronie internetowej, musiałem zadzwonić, aby zamówić) i ich 5-pakowy pakiet z tuningiem skrzyni biegów. Ten pakiet był tańszy niż miejsce, które znalazłeś i dostajesz więcej od GWN. Do tej pory w mieście widziałem 3-4 mpg lepiej, a na 500-milowej podróży przed i po usunięciu tą samą trasą uzyskałem 2,8 mpg lepiej. Holuję łódź basową nitro z20 i do tej pory widziałem wzrost o 2 mpg podczas holowania. Jestem bardzo zadowolony z tuningu i z tunera EFI live bardzo łatwo jest przełączać się między tuningami.
Mam 2018, czy możesz mi wysłać to, co zamówiłeś? Miałem kogoś, kto zrobił moje usunięcie i teraz nadal dostaję kody i hamulec silnika mocno uderza i sugestie, i czego użyłeś, chcę pozostać na mojej obecnej ścieżce, ale potrzebuję odpowiednich rzeczy. Proszę zasugerować wszystko, czego będę potrzebować.
 
mam 2018, czy możesz mi wysłać to, co zamówiłeś? Kazałem komuś usunąć moje dane i teraz wciąż dostaję kody i hamulec silnikowy mocno uderza i sugestie, i czego użyłeś, chcę pozostać na mojej obecnej ścieżce, ale potrzebuję odpowiednich rzeczy... proszę zasugeruj wszystko, czego będę potrzebować. Dzięki
Ich post dosłownie mówi, co zamówili i gdzie to zamówili.
 
  • Haha
Reactions: Bruce 357
Hej wszystkim, tu Greg, jestem właścicielem Canyon 2.8L z 2017 roku, niedawno zrobiłem dpf delete, używając EZlynk, z tuningiem od daddy diesel.
Przeszukiwałem internet w poszukiwaniu informacji na temat kodu, który wciąż się pojawia.
Kod P113B, dotyczy czujnika temperatury spalin, który nie jest już używany. Próbowałem różnych procedur, aby zmusić ECU do "ponownego nauczenia się", że ten czujnik nie jest już potrzebny/używany.
W każdym razie, może ktoś z was podzieli się ze mną mądrością na temat tego, jak pozbyć się tego kodu.
Kiedy kasuję kod, znika on na około 24 godziny, a potem ponownie zapala się kontrolka silnika.
Niedawno zmieniłem opony i przeprowadziłem procedurę ponownego uczenia czujników opon, a następnie przejechałem się ciężarówką dookoła bloku. Potem kod zniknął na prawie 5 pełnych dni. Byłem bardzo podekscytowany, że być może rozwiązałem ten problem. Ale niestety kod P113B powrócił, aby mnie prześladować.
Czy dostałem zły plik tuningu?
Czy istnieje określona procedura w określonej kolejności operacji podczas kasowania kodów, która pomoże ECU ponownie się nauczyć?
Wszelka pomoc, informacje lub przyjazne wskazówki są mile widziane.
 
Hej chłopaki, tu Greg, jestem właścicielem 2017 Canyon 2.8L, niedawno zrobiłem dpf delete, używając EZlynk, z tune od daddy diesel.
Przeszukiwałem internet w poszukiwaniu informacji na temat kodu, który wciąż się pojawia.
Kod P113B, dotyczy czujnika temperatury spalin, który nie jest już używany. Próbowałem różnych procedur, aby zmusić ECU do "ponownego nauczenia się", że ten czujnik nie jest już potrzebny/używany.
W każdym razie, może ktoś z was podzieli się ze mną mądrością na temat tego, jak pozbyć się tego kodu.
Kiedy kasuję kod, znika na około 24 godziny, a potem ponownie zapala się kontrolka silnika.
Pewnego dnia obróciłem opony i wykonałem procedurę ponownego uczenia czujników opon, a następnie przejechałem ciężarówką dookoła bloku. Potem kod zniknął na prawie 5 pełnych dni. Byłem bardzo podekscytowany, że być może rozwiązałem ten problem. Ale niestety kod P113B powrócił, aby mnie prześladować.
Czy dostałem zły plik z ustawieniami?
Czy istnieje określona procedura w określonej kolejności operacji podczas kasowania kodów, która pomoże ECU w ponownym uczeniu się?
Wszelka pomoc, informacje lub przyjazne wskazówki są mile widziane.
Powinieneś to omówić z "Daddy Diesel", ponieważ jest to problem z ich ustawieniami, jeśli kod nie został ustawiony przed wykonaniem usuwania. Jeśli DTC był aktywny w momencie usuwania, to jest to twój problem, ponieważ nie możesz wykonać usuwania z aktywnymi, trwałymi DTC.
 
Musisz to omówić z "Daddy Diesel", ponieważ jest to problem z ich strojeniem, jeśli kod nie został ustawiony przed usunięciem. Jeśli DTC był aktywny w momencie usuwania, to jest to Twój problem, ponieważ nie możesz usunąć z aktywnymi, trwałymi DTC.
Dziękuję za poświęcenie czasu na przeczytanie mojego pytania.

DTC został wyczyszczony przed usunięciem i postępowałem zgodnie z instrukcjami resetowania, wgrałem nowy plik ECU technika przed usunięciem czegokolwiek, a ciężarówka była zadowolona, ​​potem zrobiłem proste rury.
Niedługo potem pojawiły się 3 kody i odniosłem pewien sukces w usunięciu dwóch kodów. (na razie)

Wysłałem wiele e-maili do Daddy Diesel. Bardzo uprzejmie prosząc o pomoc w rozwiązaniu tego problemu. Zasadniczo wielokrotnie wysyłali mi oryginalne instrukcje przed usunięciem. I oficjalnie przestali odpowiadać na moje e-maile. Technik całkowicie mnie zignorował. I rozumiem.
To frustrujące. I dużo pracy. To zdecydowanie będzie mój ostatni diesel. Nadal planuję przejechać tym samochodem ponad 300 000 mil. Po prostu nie cieszę się tą niepewnością ze światłem kontrolnym silnika.
 
Dziękuję za poświęcenie czasu na przeczytanie mojego pytania.

DTC był jasny przed usunięciem i postępowałem zgodnie z instrukcjami resetowania, wgrałem nowy plik ECU technika przed usunięciem czegokolwiek, a ciężarówka była zadowolona, ​​potem zrobiłem proste rury.
Niedługo potem pojawiły się 3 kody i odniosłem pewien sukces w pozbyciu się dwóch kodów. (na razie)

Pisałem do Daddy Diesel wiele razy. Bardzo uprzejmie prosząc o pomoc w rozwiązaniu tego problemu. Zasadniczo wysyłali mi w kółko oryginalne instrukcje przed usunięciem. I oficjalnie przestali odpowiadać na moje e-maile. Technik całkowicie mnie zignorował. I rozumiem.
To frustrujące. I dużo pracy. To zdecydowanie będzie mój ostatni diesel. Nadal planuję przejechać tą ciężarówką ponad 300 tys. mil. po prostu nie cieszę się tą niepewnością ze światłem silnika.
To dość niefortunne, nigdy wcześniej nie słyszałem o Daddy Diesel, ale wygląda na to, że nie są oni zbyt dobrze zorientowani w kwestii strojenia. Możesz spróbować skontaktować się z Great White North (GWN) Diesel, wydają się być jedną z bardziej popularnych kanadyjskich firm oferujących strojenie delete i nie oczekiwałbym, że zapewnią wsparcie dla strojenia kogoś innego, możesz podejść do nich z punktu widzenia "Hej, mam strojenie od X, które wyzwoliło ten kod. Czy miałeś już to wcześniej ze swoimi strojeniami i jeśli miałbym kupić od ciebie strojenie, czy musiałbym się tym martwić? Czy musiałbym wrócić do ustawień fabrycznych, aby wyczyścić kod przed zainstalowaniem twojego strojenia?" Jaki jest wpływ stałego posiadania tego DTC, nie mam pojęcia, a konieczność kupienia innego strojenia od innej firmy, aby spróbować rozwiązać problem, zdecydowanie jest do bani, ale może to być coś, co musisz wziąć pod uwagę, jeśli chcesz to naprawić.

Wydaje się, że strojenia delete są loterią, ludzie usuwają, aby spróbować uniknąć problemów, tylko po to, by nadal mieć problemy związane ze złym strojeniem. Jestem zestrojony, ale nie usunięty, obecnie mam 106 tys. mil i od czasu, gdy kupiłem ciężarówkę nową w 2017 roku, miałem tylko kilka problemów z emisją. Nie pomaga ci to w żaden sposób, po prostu wydaje się być rzutem kostką, która ścieżka będzie najbardziej niezawodna.

Mam nadzieję, że uda ci się jakoś rozwiązać ten problem.
 
21 - 39 of 42 Posts